Ogólnie rzecz biorąc, można argumentować, że konstruktorzy rowerów są podzieleni na swoje cenne połówki. Niektórzy sklejają je ze skrawków znalezionych w piwnicy. Rezultatem jest często brzydki, choć funkcjonalny, kawałek złomu. Jeździ, trzyma się kupy i waży jak stary, dobry rower.
Kilka słów skierowanych do ukochanej połówki na temat jakości zabytkowych części (w czasach świetności) jest zwykle kiepską próbą przykrycia faktu, że jest to kawałek złomu, a kobieta będzie teraz jeździć na nim z wdzięcznością.
Myślimy raczej, że jest nas więcej, którzy pieszczą i tuningują rower dla dziewczyny. Oczywiście chodzi o wygląd. Tym bardziej, gdy ukochana połówka sama wybiera większość komponentów przed rozpoczęciem zakupów.
Rower to fantastyczny wynalazek i powinien przynosić radość, emocje. Tak należy na to patrzeć.
Kiedy już wszystko było jasne, trafiliśmy do FlowcyclesBike Studio. Nie znamy przyjemniejszego środowiska do samodzielnego zbudowania roweru. Nie tylko znajdziesz tam największą gamę komponentów Chromag w Pradze, ale przestrzeń studia jest naprawdę przyjemna i inspirująca. Stoisz przy stojaku, słuchasz muzyki, rozmawiasz o rowerach, godziny mijają, a puste kubki po kawie piętrzą się. Jest tam dobrze.
Wybór padł na wypróbowaną i przetestowaną ramęChromag Rootdown w rozmiarze M. Rower do wszystkiego. Można na nim z łatwością jeździć po Alpach, można też zabrać go na szkieletowe szlaki. Ma odpowiednią geometrię i godną podziwu trwałość. Fioletowy ze złotym logo był oczywistym wyborem.
Oczywiście nie można założyć na Chromag innych komponentów niż Chromag. W kokpicie znalazła się kultowa k ierownica OSX w kolorze złotym, która zaciska wspornik kierownicy HiFi. Chwyty Chromag Squarewave w kolorze brązowym ze złotymi tulejami. Siodło dziewczęce Chromag Juniper ze skóry LTD ze złotymi zdobieniami pasuje dokładnie. Siodełko znajduje się na sztycy teleskopowej 9point8 Fall Line.
Drobne szczegóły, takie jak naklejka na wsporniku kierownicy, podkładki wspornika kierownicy i tuleja siodełka to Chromag i złoto - jakżeby inaczej.
Korby i oś zostały dostarczone przez wypróbowanego i przetestowanego Praxisa. Konkretnie model Cadet. Przykręciliśmy złote pedały Chromag Scarab. To prowadzi nas do napędu, który obraca bloki. Zmodyfikowaliśmy je nieco za pomocą naszego własnego żółtego lakieru, który idealnie pasuje do złotych akcesoriów na czarnej obręczy Chromag Ally. Jesteśmy prawie na miejscu. Widelec Marzocchi polakierowany specjalnie dla właściciela, złoty koszyk i oczywiście tarcze i klocki Galfer.
Voila, oto jest. Na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach.
Oceńcie sami - czy Ťulda wygląda jak masowo produkowany korporacyjny produkt z dużego sklepu?
Nie sądzicie, prawda?