Reklamace
Coś jest nie tak? Rozwiążemy to razem. Poinformuj nas o problemie za pomocą formularza reklamacji.
Wysyłając towar należy
- zapakować reklamowany towar w odpowiednie, solidne opakowanie, aby zapobiec jego późniejszemu uszkodzeniu lub innemu pogorszeniu jego stanu,
- dostarczyć reklamowany towar osobiście lub za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej na adres wpj s.r.o., Lánovská 1475, 543 01 Vrchlabí,
- nie wysyłaj paczki za pobraniem, nie możemy przyjmować takich przesyłek.
Procedura rozpatrywania reklamacji
Jak tylko otrzymamy paczkę, poinformujemy Cię o tym e-mailem. Zbadamy sytuację tak szybko, jak to możliwe i poinformujemy Cię w ciągu 3 dni o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Mamy 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, ale staramy się, aby czas ten był jak najkrótszy.
Kontakt
wpj s.r.o., Lánovská 1475, 543 01 Vrchlabí
E-mail: info@wpj.cz
Tel: 566 466 176 (PON-PIĄ 8:00-16:00)
Procedura reklamacyjna
- Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia dostarczonych towarów bez zbędnej zwłoki i poinformowania sprzedającego o wszelkich stwierdzonych wadach w ciągu 5 dni.
- Kupujący musi powiadomić sprzedawcę o wszelkich wykrytych wadach na piśmie (pocztą elektroniczną) w ciągu 5 dni od otrzymania towaru. W pisemnym powiadomieniu kupujący musi określić wykryte wady. Należy opisać, na czym polegają wady i jak się objawiają. Kupujący powinien przesłać pisemne zawiadomienie na adres siedziby Sprzedającego.
- Do reklamacji należy dołączyć kopię faktury oraz dowód dostawy i zapłaty za towary, których wady są reklamowane.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z działania produktów, cech funkcjonalnych i szkód wynikających z nieprofesjonalnego użytkowania produktów, a także szkód spowodowanych wadliwą obsługą. Wady tego pochodzenia nie są objęte gwarancją.
- Sprzedawca zobowiązuje się do poinformowania Klienta, w terminie trzech dni od otrzymania reklamacji, o sposobie jej załatwienia.
Prawa i obowiązki wynikające z wadliwego wykonania umowy zostały szczegółowo opisane w Regulaminie.