Kanadyjska firma OneUp ma siedzibę w raju dla rowerzystów Squamish, BC.
Wśród wielu innych produktów do jazdy, oferuje również teleskopowe sztyce podsiodłowe. Wyróżniają się one tym, że chowają się najniżej w porównaniu do konkurencji. Najwyższy skok w najkrótszym korpusie. W ostatnich dniach OneUp wprowadził do swojej oferty nową sztycę teleskopową - model V3.
Czym się charakteryzuje?
Lżejsza. Płynniejsza.

Lżejsza.
V3 to najlżejsza sztyca na rynku, niezależnie od skoku. Jest nawet lżejsza niż teleskopy XC. Każda część sztycy została zmniejszona, ale największa redukcja masy pochodzi z nowego wkładu hydraulicznego. Jest on w pełni uszczelniony i nie wymaga pompowania.
Dla porównania, OneUp V3 jest o 238 g lżejszy niż RS Reverb AXS lub o 155 g lżejszy niż Fox Transfer. A jeśli chcesz obniżyć wagę bez kompromisów, dzięki zestawowi tytanowych śrub waga spadnie o kolejne 10 g. A to wszystko przy bardzo szerokim zakresie skoku 90, 120, 150, 180, 210 i 240 mm.

Płynniej.
Całkowicie nowy kartridż wymaga o 75% mniejszego nacisku na dźwignię, zarówno podczas zwalniania, jak i hamowania. Oznacza to, że kontrola skoku w ruchu jest szybsza i płynniejsza. Wszystkie części cierne zostały przeprojektowane i wykonane z materiału IGUS. Torebki siodełka o skoku 180-240 mm otrzymały nowe, zachodzące na siebie podparcie dla ogromnych naprężeń. Całkowicie nowe uszczelki. Nowe o-ringi wraz z uszczelkami SKF nie przepuszczają żadnych zanieczyszczeń z zewnątrz i utrzymują całe smarowanie wewnątrz w czystości. V3 działa płynniej przez dłuższy czas i wymaga mniej konserwacji. Obrotowy luz roboczy został znacznie zmniejszony bez wpływu na płynność poprzez dodanie dwóch dużych polimerowych kołków i podwojenie liczby kołków przeciwobrotowych.

Specyfikacja:
Prowadzenie: wewn.
średnica: 30,9 mm / 31,6 mm / 34,9 mm
skok: 90 mm / 120 mm / 150 mm / 180 mm / 210 mm / 240 mm
waga: 30,9mm - 90mm/325g, 120mm/370g, 150mm/415g, 180mm/460g, 210mm/515g, 240mm/585g
wysokość całkowita: 295mm / 350mm / 415mm / 480mm / 545mm / 610mm
OneUp V3 w naszym sklepie.






